Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2010 06:37 - На добър час!
Автор: lotos16 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 20010 Коментари: 42 Гласове:
50

Последна промяна: 15.09.2010 07:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
На добър час
през новата учебна година!


image

Скъпи мои приятелки и приятели,

за които учителската професия е призвание и съдба,
които с вълнение ще посрещнете отново учениците в класните стаи,
които въпреки трудностите не губите кураж и вяра,
които не пестите сили и време,
за да могат децата на България
да станат знаещи, можещи и мислещи хора


приемете моята признателност за благородния Ви труд.

На Вас и на всички ученици, от малки до големи,

пожелавам успешна учебна година!
.
.image

 На добър час!

image  



Гласувай:
50



Следващ постинг
Предишен постинг

1. scarlety - Добро утро,Пав!
15.09.2010 07:13
Честита да е новата учебна година на ученици,учители и родители!
На синчето и на теб желая една успешна учебна година!
Нека днес да е слънчев и усмихнат деня!:) Поливам малко водичка!:))
цитирай
2. lotos16 - Добро утро, Скарлет!
15.09.2010 07:32
Благодаря за пожеланията. И за полятата водичка...
Усмихнат ден и за теб. :))))
цитирай
3. bven - Честито на майка и син!
15.09.2010 08:11
Само здраве и щастливи мигове ви желая и много успехи в овладяването на науките!
цитирай
4. mrazekoff - Ние всички сме деца и ученици....
15.09.2010 08:33
15 септември е празник за всички от най-малкият до най-големият.
Всеки ден ние се учим, за да бъде нашето присъствиев в живота ни значимо. Училището трябва да се уважава, защото то е по-важно от нас - хората.
То изгражда нас, като характери и личности. То дава нашия начален тласък в живота.
Първите седем години и след това училището ни правят хора.
Дълбок поклон пред тези, които сеят знания и светлина, за да бъдем поне малко повече ХОРА.
Поздравления, за красивия постинг.
Красив 15 септември от мен!
цитирай
5. stela50 - На добър път ,щастливи дни и успехи...
15.09.2010 09:06
Да сте живи и здрави ,Поля и много добри срещи по пътя .
Поздравления за чудесния постинг !
Прегръдки от мен !
цитирай
6. lotos16 - Добро утро, Бвен!
15.09.2010 09:18
bven написа:
Честито на майка и син! Само здраве и щастливи мигове ви желая и много успехи в овладяването на науките!


Благодаря за пожеланията. Съвсем на място са... :))))))
Слънчев ден, мила!
цитирай
7. lotos16 - Добър да е денят ти, Стефане!
15.09.2010 09:23
mrazekoff написа:
Ние всички сме деца и ученици.... 15 септември е празник за всички от най-малкият до най-големият.
Всеки ден ние се учим, за да бъде нашето присъствиев в живота ни значимо. Училището трябва да се уважава, защото то е по-важно от нас - хората.
То изгражда нас, като характери и личности. То дава нашия начален тласък в живота.
Първите седем години и след това училището ни правят хора.
Дълбок поклон пред тези, които сеят знания и светлина, за да бъдем поне малко повече ХОРА.
Поздравления, за красивия постинг.
Красив 15 септември от мен!


На 15 септември винаги изпитвам носталгия към отлетелите безгрижни ученически дни, а сърцето ми е изпълнено с благодарност към моите учители, за които си спомням с уважение.
Благодарна съм и на учителите на сина си и се надявам и тази година те да бъдат добри професионалисти и хора.
Благодаря ти за коментара, както винаги допълваш чудесно темата.
цитирай
8. lotos16 - Усмихнат ден, Стела!
15.09.2010 09:27
stela50 написа:
На добър път ,щастливи дни и успехи... Да сте живи и здрави ,Поля и много добри срещи по пътя .
Поздравления за чудесния постинг !
Прегръдки от мен !


Благодаря ти, мила, за съпричастието и за хубавите пожелания - здраве и добри срещи и за теб!
цитирай
9. yotovava - На добър час
15.09.2010 09:39
и да са ни живи здрави!

поздрави
Валя
цитирай
10. lotos16 - Слънчев ден, Валя!
15.09.2010 09:50
yotovava написа:
На добър час и да са ни живи здрави!
поздрави
Валя


Успешна учебна година на българските деца!
цитирай
11. rpatel - Благодая! Обичам я тази песничка! ...
15.09.2010 10:20
Благодая! Обичам я тази песничка! Напомня ми за щастливите дни когато на 15-ти винаги ме втрисаше и до последно се опитвах да убедя мама, че няма нужда да се престарава с приготвянето на дрехите ми (като всички майки, тя държеше да изглеждам особенно добре на 15, обаче аз не споделях мнението и и все не исках да обличам пола). Най-много битки, разбира се сме водили от 4 до към 7 клас, защото преди 4-ти клас бях добро дете и слушах мама, а след 7 станах такава кокетка, че напротив мама ми мрънкаше, че полата ми е къса, че пак съм гримирана и т.н. Ех, спомени, спомени! И най-хубавото е, че помним само хубавите неща-игрите и глупостите, които сме правили със съучениците си, любимите учители, ваканциите... но не и трудните задачи, класните, контролните, недоспиването когато си 1-ва смяна, ядосаните учители, които пишеха 2 на цели и класове и т.н. неприятни неща. Тях, усложливата ни памет почти е изтрила и по-добре! Че иначе как щяхме да мотивираме малките деца, които сега за първи път ще тръгнат на училище, че "Там е страшно весело! И да знаеш колко много нови приятелчета ще си намериш!". Че ако им кажеш, че химичката, примерно е звяр или че математичката веднъж на клас от 36 човека написа 30 двойки 2-3 тройки, а останалите няколко човека в паниката си избягаха от въпросното контролно. Ама за това по-добре да си мълчим! Минало-свършено! :-)) Честит празник, мили деца! И давайте по-весело! Сега една 2 -ка може да ви изглежда като краят на света, ама всъщност не е. :-)
цитирай
12. panazea - Честитооооооооооо, Павлинче!
15.09.2010 12:09
Прегръдки!
цитирай
13. анонимен - и нека всички български деца, уч...
15.09.2010 12:13
и нека всички български деца, ученици, имат една по-успешна година! На добър час!
цитирай
14. monaliza121 - Да е успешна новата учебна година!
15.09.2010 12:29
На учителите, на децата и родителите, честито!
Привет, Павлинче!
цитирай
15. tota - И от мен!!
15.09.2010 12:55
Честит първи учебен ден! Честита Новата учебна година! Здраве и творчески успехи на всички учители и ученици!! Хубав, усмихнат ден!
цитирай
16. lotos16 - Благодаря за този вдъхновен коментар, Грател!
15.09.2010 12:58
rpatel написа:
Благодая! Обичам я тази песничка! Напомня ми за щастливите дни когато на 15-ти винаги ме втрисаше и до последно се опитвах да убедя мама, че няма нужда да се престарава с приготвянето на дрехите ми (като всички майки, тя държеше да изглеждам особенно добре на 15, обаче аз не споделях мнението и и все не исках да обличам пола). Най-много битки, разбира се сме водили от 4 до към 7 клас, защото преди 4-ти клас бях добро дете и слушах мама, а след 7 станах такава кокетка, че напротив мама ми мрънкаше, че полата ми е къса, че пак съм гримирана и т.н. Ех, спомени, спомени! И най-хубавото е, че помним само хубавите неща-игрите и глупостите, които сме правили със съучениците си, любимите учители, ваканциите... но не и трудните задачи, класните, контролните, недоспиването когато си 1-ва смяна, ядосаните учители, които пишеха 2 на цели и класове и т.н. неприятни неща. Тях, усложливата ни памет почти е изтрила и по-добре! Че иначе как щяхме да мотивираме малките деца, които сега за първи път ще тръгнат на училище, че "Там е страшно весело! И да знаеш колко много нови приятелчета ще си намериш!". Че ако им кажеш, че химичката, примерно е звяр или че математичката веднъж на клас от 36 човека написа 30 двойки 2-3 тройки, а останалите няколко човека в паниката си избягаха от въпросното контролно. Ама за това по-добре да си мълчим! Минало-свършено! :-)) Честит празник, мили деца! И давайте по-весело! Сега една 2 -ка може да ви изглежда като краят на света, ама всъщност не е. :-)


Хубави спомени... Всеки ги има и къта дълбоко в душата си. И учехме, и палавички бяхме... Чудни времена бяха...
цитирай
17. lotos16 - Благодаря, Тони!
15.09.2010 12:59
panazea написа:
Честитооооооооооо, Павлинче! Прегръдки!


Усмихнат ден и голяяяяяяма прегръдка и от мен! :))))
цитирай
18. lotos16 - Добър да е денят ти, Експлорер!
15.09.2010 13:01
explorer написа:
и нека всички български деца, ученици, имат една по-успешна година! На добър час!


Благодаря за пожеланието!
цитирай
19. lotos16 - Привет, МонаЛиза!
15.09.2010 13:03
monaliza121 написа:
Да е успешна новата учебна година! На учителите, на децата и родителите, честито!
Привет, Павлинче!


Благодаря ти от името на един ученик и двама родители! :))))))
цитирай
20. lotos16 - Светъл ден, Ати!
15.09.2010 13:05
tota написа:
Честит първи учебен ден! Честита Новата учебна година! Здраве и творчески успехи на всички учители и ученици!! Хубав, усмихнат ден!


Успешна да бъде и за теб учебната година! Прегръдка и усмивки :))))))
цитирай
21. sestra - Честит да е!
15.09.2010 15:17
Успехи и душевна сила на всички!
цитирай
22. eleonoraknyazheva - Почувствах се поздравена.:)))
15.09.2010 16:45
Благодаря.:)) Радващо е, че има хора, които все още ценят учителския труд, напук на всички медийни манипулации и министерски експерименти през последните 20 години.
Поздрави и от мен.:)))
цитирай
23. ckarlet - Успешна учебна година на ученици, ...
15.09.2010 17:57
Успешна учебна година на ученици, учители и родители!
Пожелавам да е изпълнена с приятни емоции!
цитирай
24. erato7 - Благодаря ти, мила ми приятелко! ...
15.09.2010 18:17
Благодаря ти, мила ми приятелко! Развълнува ме твоят постинг!
цитирай
25. lotos16 - Поздрави, Мира!
15.09.2010 19:43
sestra написа:
Честит да е! Успехи и душевна сила на всички!


Този постинг е вдъхновен от твоите думи, колко много си обичаш професията, въпреки всички възможни трудности. Толкова много исках да кажа на теб и на българските учители няколко добри думи... Дано съм успяла...
цитирай
26. lotos16 - Добре дошла, Елеонора!
15.09.2010 19:47
eleonoraknyazheva написа:
Почувствах се поздравена.:))) Благодаря.:)) Радващо е, че има хора, които все още ценят учителския труд, напук на всички медийни манипулации и министерски експерименти през последните 20 години.
Поздрави и от мен.:)))


Трудно е и за учители, и за ученици, а и за родителите в постоянно променящата се система на образованието. Аз наистина се възхищавам на всеотдайността и издръжливостта на българските учители.
Удоволствие за мен е, че съм те зарадвала! :)))))
цитирай
27. lotos16 - Благодаря, Скарлет!
15.09.2010 19:48
ckarlet написа:
Успешна учебна година на ученици, учители и родители!
Пожелавам да е изпълнена с приятни емоции!


И приятните, и неприятните емоции ще понесем, само да вървят децата напред по пътя на знанието. :))))
цитирай
28. lotos16 - Приятна вечер, Ерато!
15.09.2010 19:50
erato7 написа:
Благодаря ти, мила ми приятелко! Развълнува ме твоят постинг!


Този постинг е направен с най-топлите ми чувства към всички Вас - моите приятели в блога.
цитирай
29. priqtel12 - Благодаря и аз!
15.09.2010 21:07
Поздрави и пожелания за успехи на ученика през тази учебна година!
цитирай
30. lotos16 - Приятна вечер, Ива!
15.09.2010 21:13
priqtel12 написа:
Поздрави и пожелания за успехи на ученика през тази учебна година!


Успешна учебна година и на твоите момичета. Живи и здрави бъдете! :)
цитирай
31. inel379 - Честит празник, мила!:)))
16.09.2010 02:26
Да бъде здрава и успешна за всички!
Няма дом без деца, затова днес усмивки огряват деня!
Мами и татковци, не плашете се!:)
Нека да има геройски безопасни бели!:)
И дързост момчешка да има!
Момичешка нежност прекрасна
и усмивка на учителка любима!
Прегръдка за теб!:)
цитирай
32. iliada1 - Поздравления приятелче скъпо!
16.09.2010 08:10
Много сладурски поздрав ,а песента е страхотна !Дано скоро за училище има кого да изпращам точно на 15-ти,ама за сега такова щастие няма!
цитирай
33. veninski - Браво, Павлина! Поздравление за ...
16.09.2010 19:06
Браво, Павлина! Поздравление за постинга!
цитирай
34. lotos16 - Благодаря, Инел!
16.09.2010 21:39
inel379 написа:
Честит празник, мила!:))) Да бъде здрава и успешна за всички!
Няма дом без деца, затова днес усмивки огряват деня!
Мами и татковци, не плашете се!:)
Нека да има геройски безопасни бели!:)
И дързост момчешка да има!
Момичешка нежност прекрасна
и усмивка на учителка любима!
Прегръдка за теб!:)


Чудесни стихове! Да са живи и здрави децата ни! И ако може - беличките да са по-малки и безопасни :)))))
цитирай
35. lotos16 - Поздрави, приятелче!
16.09.2010 21:41
iliada1 написа:
Поздравления приятелче скъпо! Много сладурски поздрав ,а песента е страхотна !Дано скоро за училище има кого да изпращам точно на 15-ти,ама за сега такова щастие няма!


Ще дойде, приятелче, и такова щастие, малко търпение само... :))))
цитирай
36. lotos16 - Благодаря, приятелю!
16.09.2010 21:53
veninski написа:
Браво, Павлина! Поздравление за постинга!


Преди няколко дни една приятелка, твоя колежка, ми сподели колко много обича професията си въпреки всички трудности и какво удовлетворение й носят успехите на децата. Прииска ми се да кажа на нея и на всички Вас, българските учители, няколко добри думи. Дано съм успяла...
цитирай
37. veninski - Успя, приятелко. Благодаря ти! От ...
17.09.2010 06:10
Успя, приятелко. Благодаря ти! От сърце!
цитирай
38. sestra - Твоите думи, Павлинче,
17.09.2010 08:22
са реална подкрепа за мен. Благодаря ти и бъди все такава лъчезарна, каквато те познавам! Слънчев ден!
цитирай
39. lotos16 - Хубава вечер, Васко!
17.09.2010 20:11
veninski написа:
Успя, приятелко. Благодаря ти! От сърце!


Значи имало е смисъл да кажа каквото чувствам...
цитирай
40. lotos16 - Мира, миличка,
17.09.2010 20:13
sestra написа:
Твоите думи, Павлинче, са реална подкрепа за мен. Благодаря ти и бъди все такава лъчезарна, каквато те познавам! Слънчев ден!


аз наистина ти се възхищавам на борбеността и куража. Да можеше да има повече учители като теб...
цитирай
41. razkazvachka - Честита да е на всички и благодарности за хубавите думи!
23.09.2010 01:43
Дано успеем да научим децата си да не се срамуват от нас.
цитирай
42. lotos16 - Успешна да е учебната година, Разказвачке!
23.09.2010 21:24
razkazvachka написа:
Честита да е на всички и благодарности за хубавите думи! Дано успеем да научим децата си да не се срамуват от нас.


Дано успеем да живеем достойно, тогава децата ни ще се гордеят с нас...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lotos16
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1100993
Постинги: 68
Коментари: 2231
Гласове: 14258
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930